Dit is een voorbeeldpagina.

Overzicht

Ons retour- en teruggavebeleid is 30 dagen geldig. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we geen volledige terugbetaling of ruil aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Aanvullende niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur alstublieft uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  • Boek met overduidelijke gebruikssporen
  • CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend.
  • Elk item dat niet in zijn oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan ons te wijten zijn.
  • Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u op de hoogte te stellen van de ontvangst van uw geretourneerde artikel. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt gepost.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost.

Als u al deze stappen heeft gevolgd en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

Aanbiedingen

Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald. Aanbiedingsartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen

We vervangen alleen items als ze defect zijn of beschadigd. Als u het moet omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.

Cadeaus

Als het item als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde item is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u gemaild.

Als het item niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de schenker de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker en komt hij op de hoogte van uw retourzending.

Retourzendingen verzenden

Om uw product te retourneren, moet u uw product verzenden naar: {fysiek adres}.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw omgeruilde product bij u aankomt, variëren.

Als u duurdere items retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via {e-mail} voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retouren.